Transport si retururi

Pentru detalii privind livrarea produselor va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.


Clientii pot solicita returnarea unui produs in termen de 14 zile din momentul intrarii in posesie fizica a bunurilor achizitionate. Orice problema trebuie semnalata in maximum 24 de ore de la primirea bijuteriei. Va asiguram de tot suportul nostru si de toata bunavointa pentru a fi complet multumit de achizitia facuta!

Produsele nu se pot returna prin Posta Romana.

Nu se vor returna produsele care sunt realizate pe comanda la cererea clientului si se supun Ord. 130/2000. Cap. 2, Art. 10: ''Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si acelora care, prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.''

Produsele care sunt realizate corect, conform specificatiilor clientului (transmise in comanda si confirmate ulterior impreuna cu un consilier de vanzari) nu pot fi returnate.

Conform OUG 34/2014 art. 16 lit c) - "Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele: [...] c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar [...]."

Stim cat de importanta este aceasta bijuterie pentru dumneavoastra, de aceea este lucrata cu maxima atentie si este verificata de doua ori inainte de livrare.

Pentru ca satisfactia dumneavoastra fata de achizitia facuta se afla pe primul plan, va asiguram de toata bunavointa pentru a fi complet multumit! De aceea, in cazul in primiti produsul personalizat care nu corespunde cu cerintele de personalizare, va punem la dispozitie doua posibilitati de remediere:

Daca greseala ne apartine, o vom remedia si va vom trimite bijuteria cat de repede posibil, suportand totodata si costul de transport, atat la preluarea bijuteriei (de refacut) de la adresa dumneavoastra, cat si la expedierea catre dumneavoastra. Daca alegeti varianta de a returna produsul, Evana va va restitui contravaloarea acestuia, suportand totodata costul transportului produsului achizitionat, prin curier pana la sediul nostru.

* Returul va fi acceptat doar daca produsul este in aceeasi stare in care a fost livrat, nepurtat, fara urme de uzura sau rupturi si este complet, cu toate accesoriile din componenta

In cazul in care problema nu poate fi remediata si produsul trebuie returnat catre noi, contravaloarea produsului va fi rambursata in termen de 14 zile de la data in care produsul este receptionat fizic de catre EVANA In momentul predarii produsului catre firma de curierat, acesta trebuie impachetat corespunzator, in cutia de bijuterii primita, introdusa intr-un ambalaj cu protectie, pentru prevenirea deteriorarii in timpul transportului. EVANA isi rezerva dreptul de a va trimite inapoi produsul, costul pentru transport fiind suportat de catre dumneavoastra, daca acesta nu indeplineste cu exactitate conditiile de returnare, rezervandu-ne dreptul de a nu rambursa contravaloarea produsului returnat in acest caz.

Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

  • pentru Comenzile achitate cu card online, prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
  • pentru Comenzile achitate ramburs, restituire prin virament bancar*.

*Va rugam sa ne comunicați pe e-mail: codul IBAN, de 24 de caractere, precum și numele intreg al titularului cardului. In cazul indeplinirii conditiilor de retur, vom returna contravaloarea produselor, inclusiv taxa de transport achitata. In cazul in care au fost comandate mai multe produse, iar returul nu se efectueaza pentru toate, se va restitui doar contravaloarea produsului/ produselor returnate, fara costul transportului.



COSTURI DE RETURNARE

Intrucat produsele pot fi returnate doar in cazul in care nu au fost respectate cerintele de personalizare confirmate impreuna cu agentul de vanzari, in urma comunicarii intentiei de returnare si a confirmarii de catre consilierii nostri de vanzari, vom face o solicitare de ridicare de la adresa comunicata, costurile de transport fiind suportate de EVANA, atat la preluarea coletului, cat si la expedierea produsului refacut.

Daca se doreste expedierea catre EVANA prin intermediul altui curier agreat in afara de UrgentCargus, costurile de transport vor fi suportate de dumneavoastra.